Ами след като свалиш фара и стъклото, трябва да се махне и моторчето за регулиране което е от долната страна(завърта се в едната посока и се повдига.... абе като го завъртите се вижда). След това започвате да развивате водачите, понеже може и да има нещо здраво или което все пак да крепи рефлектора в някакво положение и това е.
Само на 3 места е хванат рефлектора, на моторчето и отгоре на 2-та водача, след като се развият докрай горните 2 и се махне моторчето, би трябвало да си падне рефлектора. Там трябва да се внимава доста, за да не останат пръсти и да не се нарани лъскавото покритие. Там не се пипа, не се бърше, не се шкури... Аз моите си ги забърсах с много меко парцалче за очила и много внимателно, без почти никакъв натиск като риска си беше за моя сметка.
картинката където се вижда как е хванато моторчето тук
Само на 3 места е хванат рефлектора, на моторчето и отгоре на 2-та водача, след като се развият докрай горните 2 и се махне моторчето, би трябвало да си падне рефлектора. Там трябва да се внимава доста, за да не останат пръсти и да не се нарани лъскавото покритие. Там не се пипа, не се бърше, не се шкури... Аз моите си ги забърсах с много меко парцалче за очила и много внимателно, без почти никакъв натиск като риска си беше за моя сметка.
картинката където се вижда как е хванато моторчето тук
Comment